Articles, Blog

Emmanuel Hudson Remixes “WWE” w/ Sasha Banks | Wild ‘N Out | #TalkinSpit

November 11, 2019


– Sasha, let’s do it!
(audience cheers) – [D-Wrek] Black Squad, wild out. (audience cheers) – Walk like a wrestler! – Oh, like a wrestler?
– Walk like a wrestler! – Oh.
– Walk like a wrestler. – Walk like a wrestler, okay. Oh, oh, oh, oh.
(audience cheers) (crowd laughs) Nick, so since this is
a WWE special edition, did you put me on this episode because you knew that
I don’t ever tap out? Is that why?
(audience cheers) Is that right, don’t spit
’cause I can go all night! (bell dings)
(audience cheers) (D-Wrek laughs)
(audience cheers) – Yeah. Sasha probably thought I was Mark Henry. She got all excited.
(audience laughs) Hey, Sasha, they tried to
put me in the same outfit as Yvng Swag before I came out here. (audience laughs) Oh, you don’t believe me, okay, cool. (audience cheers) (bell dings)
(audience cheers) Yeah!
(audience cheers) (audience laughs) – Nicholas Cannon, listen, brother. WWE stands for one thing. When it comes to your album release party, it stands for Where Was Everybody? (audience laughs) (bell dings)
(audience laughs) (audience cheers) – I ain’t gon’ lie, I feel
like a (bleep) right now. (audience laughs) (bell dings)
(audience laughs) (Yvng Swag laughs)
(audience laughs) (audience cheers) – Come on, DC!
– What’s up, Nick? (scoffs) I ain’t even gon’ lie,
you know who you look like? Lamont Sanford with your
stupid ass (laughs). (audience laughs) (screeches) And guess what, boy, yo head, look at that head, (bleep) wrong with you? You better laugh, ain’t
nobody playin’ with you. You better laugh.
(audience laughs) (audience cheers) – Sasha, Sasha, Sasha (grunts). One of the most ferocious
athletes there is across the world!
– Mm! – But I think you have
a kind heart, right? – Mhm.
– Since you say yeah, let’s put it to the test,
Con and Big Mack, I need you. (audience cheers) Spit the water out if you don’t want Con to die (laughs). (audience laughs)
(audience cheers) Hold on, boy, hold on, hold on, hold on! Hold, hold on!
– Spit it out, spit it out! (audience cheers)
– Con, bro, my bad, bro. – Aye, man, we losin’ this game! (audience laughs)
(bells ding) (audience cheers) – D-Wrek. Who won this game, man? – Nick, you spit the most,
so the Black Squad wins. Makes some noise for ’em!
(audience cheers) – WWE Superstar Sasha Banks came to play! Everybody on their feet! D-Wrek, take us out!
(upbeat hip hop music) ♪ Wild out, we gon’ wild
out, we gon’ wild out ♪ ♪ We gon’ wild out, wild ♪

You Might Also Like

100 Comments

  • Reply The Architect September 1, 2019 at 4:08 pm

    Lamme!

  • Reply Captain America September 1, 2019 at 7:09 pm

    Nigga gay

  • Reply sheneka lynch-lewis September 1, 2019 at 7:34 pm

    I watch wwe evry day looooove you sissssssss

  • Reply lil cumstain September 2, 2019 at 1:42 am

    This show lame lame, we already know who gon win and it never Nick's gay ass team

  • Reply LVE_Key September 2, 2019 at 2:12 am

    Nick Cannon looked like sweetness on Roll Bounce 🤣

  • Reply vivalion uwu September 2, 2019 at 2:27 am

    where was everybody

  • Reply Cj September 2, 2019 at 5:05 am

    Fake insults I'm not fake I'm stronger I would just keep it real 🤷‍♂️🤷‍♂️

  • Reply Abra Kadabra September 2, 2019 at 9:12 am

    Why wouldnt they both spit it out if it was that funny? Lmao so stupid. They both can hear

  • Reply Abra Kadabra September 2, 2019 at 9:13 am

    The bitch at the end is fake af

  • Reply women nation September 2, 2019 at 9:36 am

    I only came here for sasha

  • Reply Ontiretse Senosi September 2, 2019 at 10:33 am

    I really thought Emmanuel was gonna say; "WWE stands for Walk With Elias".😂😂

  • Reply Clayton Carmine September 2, 2019 at 12:32 pm

    Where can I get tickets to these events

  • Reply Elias Maldonado September 2, 2019 at 3:37 pm

    Then Sasha took the belt?

  • Reply Kayla K September 2, 2019 at 4:49 pm

    (1:30 – 1:44) WHERE WAS EVERYBODY

  • Reply Stay Hyped Scott September 2, 2019 at 6:52 pm

    Love how this is a “WWE” edition but everyone is mostly wearing boxing gear💀

  • Reply MAGIXX September 2, 2019 at 9:32 pm

    Sasha is a very beautiful woman ❤️

  • Reply S.G. THE GREAT September 3, 2019 at 3:50 am

    This episode had me crying😂😂😂😂😂😂😂💯💯💯💯💯💯💯💯

  • Reply Mr.R 1965 September 3, 2019 at 4:15 am

    So that's where baby banks went after she went home crying like a little bitch that she is.

  • Reply Ariel0Fluffyz September 3, 2019 at 9:48 am

    Charlie Clips: Spit out the water if you don't want Con to die

    Sasha: *Is about to spit it out but doesn't*

    Charlie Clips: 👁👄👁

  • Reply Run it up Wayne VDM September 3, 2019 at 2:35 pm

    she's so fine 😍

  • Reply BeautyLoveGoddess September 3, 2019 at 11:07 pm

    Did Nipsey Hussle ever do wild n out

  • Reply Harrio Harrio2 September 3, 2019 at 11:33 pm

    Stage full of FAGGOTS!!!!!!

  • Reply Excuse My ego September 4, 2019 at 2:55 am

    Dc and Sasha is a good couple

  • Reply deadsector1988gaming ________ September 4, 2019 at 3:13 am

    Damn Sasha don't spit let me find out

  • Reply King Nazi September 4, 2019 at 4:03 am

    I bet all these hoes have been on the train more than a few times. BET!

  • Reply Minh Tú September 4, 2019 at 7:40 am

    Song ????

  • Reply JoeTheWWEGuy September 4, 2019 at 12:10 pm

    I’m JoeTheWWEGuy here, and I approved of this….. This was fire no cap 🔥🔥🔥🔥

  • Reply Gathka Master September 4, 2019 at 8:13 pm

    Clowns

  • Reply James Dorsey September 4, 2019 at 8:35 pm

    I can't stand homosexuality

  • Reply Briana Carmona September 4, 2019 at 9:17 pm

    3:09

  • Reply Var Dawg September 5, 2019 at 4:41 pm

    Sasha Banks smh👌🏽❤🔥💯👀

  • Reply BlackFalconZ850E77 September 5, 2019 at 7:37 pm

    Sasha can scoop me up from the middle, pick it up and SLAM me down ANYTIME!!!😌😏😈 Shiiiiiii….

  • Reply Nin9211 September 6, 2019 at 3:14 pm

    Sasha 😍😍😍😍

  • Reply Nika mydudes September 7, 2019 at 8:21 pm

    WWE- stands for where was everybody🤪

  • Reply king Rolle September 8, 2019 at 2:23 am

    Sasha Banks is a Goddess

  • Reply Gachaguava September 9, 2019 at 12:33 am

    Emanuel did nick dirty for that 😲😲😲😲

  • Reply Martin Lee September 9, 2019 at 4:14 am

    Wildn out corny af

  • Reply d. costales broome September 9, 2019 at 6:59 am

    have the BELLA TWINS on the show!

  • Reply Paul Cotton September 9, 2019 at 3:50 pm

    Why are there so many gay people I'm the oh show?

  • Reply Al Boog September 9, 2019 at 6:44 pm

    Wea tf did this young swag character kum from🤣🤦🏽‍♂️

  • Reply Randy Barrientes September 9, 2019 at 8:36 pm

    Legendary wild n out funny god bless Sasha banks the greatest.

  • Reply Yena Fritz September 11, 2019 at 5:53 am

    Came here for Sasha ;-;

  • Reply Vic Cypress September 11, 2019 at 9:47 am

    Nick look like Judge Jackson 5 Dredd

  • Reply DragoWolfPire UvU September 12, 2019 at 1:03 pm

    Red team starts to bash the shit out of their teamate

  • Reply Sade Lorraine September 12, 2019 at 10:27 pm

    Cant take DC anywhere

  • Reply Tabby shiko September 14, 2019 at 10:21 am

    When am about to take a shower to head up to work, YouTube recmends this

  • Reply David 1 September 14, 2019 at 3:31 pm

    Damn anyone see that wild n out girl at 1:25 with that 🐪 toe 😍😂

  • Reply Jessica Soto September 14, 2019 at 11:30 pm

    OMG sash banks I love you so much you're my favorite wrestler

  • Reply Bryce Valdez September 15, 2019 at 1:12 am

    Boi I ain’t sitting up front if dc there smh

  • Reply Dj Odom September 16, 2019 at 1:55 am

    Well we know Sasha doesnt spit

  • Reply Jebin Alex September 16, 2019 at 11:44 pm

    1:25 I need her @

  • Reply micaela mendoza September 18, 2019 at 9:43 pm

    Ok but DC at 3:32 😂😂😂

  • Reply Aaliyah Voskoboynikon September 19, 2019 at 5:53 am

    I'm here for Sasha Banks and Zioe 💖💖

  • Reply Shantice Whyte September 22, 2019 at 1:17 pm

    "You better laugh"

  • Reply SpazzOutSkima September 22, 2019 at 5:34 pm

    Sasha is a fucking queen😍 #wifey

  • Reply Lohgan Shroyer September 24, 2019 at 9:14 pm

    Sasha she is my favorite wwe wresler

  • Reply Mndface September 27, 2019 at 8:06 am

    I'd eat her ass

  • Reply loboy johnny September 27, 2019 at 8:13 pm

    Still watching this even tho she turned heal

  • Reply BWR Rock September 27, 2019 at 8:25 pm

    Lol😂😂😂 this episode was so funny.

  • Reply Trevion Crockett September 30, 2019 at 12:00 am

    Even if I don't know if I can get it done before I leave the house at myself and my husband is going to the

  • Reply Shaheed Keys September 30, 2019 at 7:04 pm

    Wow im with kdoy clark its true

  • Reply Albert B October 1, 2019 at 4:34 am

    😂😂😂😂😂

  • Reply Albert B October 1, 2019 at 4:34 am

    ROFl

  • Reply Nigel McKenzie October 3, 2019 at 1:15 am

    1:25 who datttt (not Emmanuel)

  • Reply Luz Galan October 4, 2019 at 4:49 am

    “You better laugh”

  • Reply Rita Alcantara October 6, 2019 at 5:21 pm

    They should have Ronda Rousey

  • Reply blue static gaming October 8, 2019 at 10:12 am

    How tf big Mack's big ass get on that thing so fast

  • Reply Mase Kaden October 8, 2019 at 10:51 pm

    Rip Kong

  • Reply Master FLEX21 October 9, 2019 at 2:05 pm

    wwe stands for where was everybody 1:40,🤣🤣🤣

  • Reply YOUSRA ADLY October 10, 2019 at 7:07 am

    Oh she is just amaizing even if she left show businesses i will be cheering for her 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 the amaizng LEGENDARY LEGIT BOSS

  • Reply its mike13 October 13, 2019 at 1:24 am

    I just came here for sasha 🔥😍😍😍

  • Reply Arturo jr Contreras October 14, 2019 at 4:14 am

    Can’t just do a

  • Reply Wesey Sabok October 15, 2019 at 5:47 pm

    that dime joke from Emmanuel was hell hard

  • Reply Shamar O. clarke October 16, 2019 at 5:17 am

    Do we pay attention to Dj D-Wrecks laugh ?

  • Reply Jr Th October 18, 2019 at 9:08 am

    "And guess what, boi yo head lil as hell fuck wrong wit you boi you Betta laugh" 😂😂😂😂

  • Reply Regina Brown October 18, 2019 at 6:01 pm

    Nick is dom

  • Reply Veli Tiryaki October 19, 2019 at 12:20 am

    OMFGGGG SASHA BANKS

  • Reply Flor Dennis October 19, 2019 at 1:46 am

    OMG!!! Sasha banks aka the boss is my fav Girllllll!!! Yasss

  • Reply Diamond Squad October 20, 2019 at 2:04 pm

    My team black team on this

  • Reply Amar Satrovic October 21, 2019 at 12:35 pm

    Sasha is a idiot look at wwe what she dod she is a savage

  • Reply Jelani October 23, 2019 at 4:39 am

    Sasha😍😍

  • Reply Karan October 24, 2019 at 9:25 am

    1:56 – 2:08 i ain't gon laugh bcoz….🤣🤣🤣

  • Reply The Chosen ONE October 24, 2019 at 8:23 pm

    Check out 1:25 to 1:27 is that a dick print she got what the heck Lord have mercy 🤨😕

  • Reply Servando Arriaga October 27, 2019 at 3:23 am

    Dc Young fly the best and sasha

  • Reply Justice King October 27, 2019 at 5:02 am

    I’m dead cause Emmanuel said.

    “ Nick Cannon when it comes to ur album party wwe stands for WHERE WAS EVERYBODY

  • Reply Stacy Brenda October 29, 2019 at 9:28 pm

    Nick be out here looking like a housefly with an afro

  • Reply Kathryn Mcdade October 29, 2019 at 9:53 pm

    Tyler the Creator should be on Wild n Out

  • Reply Harley Scruggs October 29, 2019 at 10:23 pm

    At 2:24 Dc 😂😂 when his jokes dont wotk he roast the crowd 😂😂

  • Reply GRELL122 October 29, 2019 at 11:18 pm

    Diiid anyone else get a ad from Rampage?

  • Reply grittedteeth October 31, 2019 at 2:11 pm

    Man I wish Sasha would spit on me.

  • Reply Mashed Potatos November 1, 2019 at 3:38 am

    WWE episodes are by far the best.
    Absolute favorite.

  • Reply Razer Snake November 2, 2019 at 12:20 am

    I love wile n out so much and I wish I could see them in real life they so funny 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Reply NANCY Madja November 2, 2019 at 5:14 pm

    I Love jou Valentin

  • Reply YHB Mari November 3, 2019 at 5:46 am

    3:11
    Con my bad bruh

    Con: No No we losing this game😂😂😂

  • Reply Celly Bueno November 5, 2019 at 5:28 pm

    Does anyone know how I can get tickets to actually watch this live or?

  • Reply Kayla Mckinsey November 8, 2019 at 2:36 am

    "W.W.E Stands for one thing, when it comes to your album release party it stands for…WHERE WAS EVERYBODY!?
    Im Dead😂😂😂

  • Reply Luis Villr November 9, 2019 at 11:26 am

    Emmanuel hubson

  • Reply Chewy Anvils November 10, 2019 at 2:14 am

    Sasha is so beautiful

  • Reply Daedrien McGee November 10, 2019 at 3:59 am

    i wanna empty my tank in sasha banks
    its a joke. please do not tell my girlfriend. for that is the day i shall undergoeth verbal assault
    banks you and have a blessed day

  • Reply Sofia Cardona November 10, 2019 at 8:38 pm

    I LOVE IT

  • Leave a Reply